Subject: RE: Väike-Maarja ajutine lennupiiranguala
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 14:00:45 +0300

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A2647/24
(A2647/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT
B)2411041100 C)2411051600 D)04 1100-1700, 05 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED
AREA EER2163UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590730N
0260219E - 590730N 0262249E - 590115N 0262305E - 590113N 0260219E -
590730N 0260219E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM
TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 17, 2024 12:37 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Väike-Maarja ajutine lennupiiranguala

Tere,

Palun võimaluse korral kehtestada ajutine lennupiiranguala.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.